S Z P I L K I a pewność siebie..

   W latach 50 narodziły się tak zwane ,,szpilki" - czyli buty na cieniutkim,wysokim obcasie. Posiadać buty na obcasie to marzen...


   W latach 50 narodziły się tak zwane ,,szpilki" - czyli buty na cieniutkim,wysokim obcasie. Posiadać buty na obcasie to marzenie każdej dorastającej dziewczynki. Wspomnieniem z dzieciństwa są dla mnie urokliwe czerwone lakierki, które jako mała Kasia zakładałam, udając, że jestem dorosła. Zawsze marzyłam, by w przyszłości posiadać szpilki!
  Dziś, buty na wysokim obcasie dodają mi pewności siebie i kobiecości. Sprawiają, że chodzimy inaczej, jesteśmy wyprostowane, a nasz każdy krok przychodzi nam z niezwykłą gracją, a co najważniejsze..
nadają naszej stylizacji charakter.
  Przygotowałam dla Was dzisiaj stylizacje, w której królują czarne botki na szpilce.

  A Wy Kochane? Wolicie buty na obcasie czy na płaskiej podeszwie?

Pozdrawiam Was ciepło !












You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images