Zrób swoją bransoletkę !

Moi Drodzy,    Chciałabym dzisiaj podzielić się z Wami moim pomysłem na zrobienie bransoletki,a mianowicie motywem, który wykorzystam, będ...

Moi Drodzy,

   Chciałabym dzisiaj podzielić się z Wami moim pomysłem na zrobienie bransoletki,a mianowicie motywem, który wykorzystam, będzie pozłacany element, który znalazłam w sklepie budowlanym. Przyjrzyjcie się takim małym elementom leżącym na półkach,a na pewno znajdziecie coś, co można wykorzystać jako element biżuterii.

Oto moje własnoręcznie przygotowane bransoletki, zapraszam na krótki instruktarz :)

1. Przygotujcie kawałki rzemyków, kolorowych sznureczków, które pozwolą być bazą bransoletki oraz co jest najważniejsze - zapięcia, bez których nie jesteśmy stworzyć funkcjonalnej bransoletki.


2. Będą Wam również potrzebne nożyczki, klej oraz szczypce do biżuterii (można zastąpić je kombinerkami).


3. Następnie wybierzmy sobie sznureczki/rzemyki, które będą na potrzebne. Dopasujmy ich długość do naszych potrzeb oraz przygotujmy końcówki i zapięcie, a także ozdoby, które chcemy wykorzystać.


4. Połączmy wszystkie elementy, pamiętając,aby je dobrze przykleić i docisnąć szczypcami.



5. Skończone, moja bransoletka gotowa :) Jak Wam się podoba? Czekam na Wasze innowacje propozycje ! Buziaki :)

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images