Baza proteinowa INDIGO (PROTEIN BASE)

   Baza proteinowa marki Indigo stała się przełomowym produktem, który sprawił, że baza, którą nakładamy pod lakier hybrydowy nie musi m...


   Baza proteinowa marki Indigo stała się przełomowym produktem, który sprawił, że baza, którą nakładamy pod lakier hybrydowy nie musi mieć tylko jednego zastosowania. Oprócz właściwości, które kryje w swojej nazwie jako baza pod lakier hybrydowy, Protein Base ma za zadanie także leczyć zniszczone i łamliwe paznokcie.

   Dodatkowym atutem bazy proteinowej jest możliwość przedłużenia paznokci o kilka milimetrów. Jest to bardzo przydatne, gdy nie chcemy używać żeli, a marzą nam się dłuższe paznokcie.


        Jakie są moje odczucia po użyciu          Protein Base ?

 Już po pierwszym użyciu sprawiła, że już więcej nie sięgnę po inną bazę ! Jestem posiadaczką długich naturalnych paznokci, najbardziej zależało mi na wzmocnieniu mojej płytki i na utrzymaniu lakieru hybrydowego w najlepszej kondycji przez długi czas. Nie miałam wcześniej do czynienia z produktami Indigo, jestem bardzo mile zaskoczona.

 Ponadto dzięki niej mogę uzupełnić uszczerbki paznokci, które są czasem nieuniknione.

 Na bazie marki Indigo zachowują również trwałość lakiery z innych firm, także nie musicie zmieniać całego zestawu hybrydowego, aby sięgnąć po tą bazę i cieszyć się doskonale trwałym efektem.

 Należy podkreślić również, że baza jest bardzo gęsta, przez co, nie spływa na skórki podczas aplikacji.

 Utwardza paznokieć i daje możliwość stworzenia krzywej ,,C".

 Na stronie marki Indigo znajdziecie filmik dotyczący nakładania owej bazy, przedłużania oraz nakładania krzywej ,,C"



 

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images